Algemeen
Prijs | € 14.500 |
Bouwjaar | Maart 1983 |
Kilometerstand | 40.000 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | Nee |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | JF-39-ZK |
Datum deel 1 | 23-03-1983 |
Belasting | Geen, belastingvrij |
Topsnelheid | - |
Acceleratie | - |
Motorvermogen | 21 kW (29 pk) |
Aantal deuren | 4-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 2-cilinder |
Cilinderinhoud | 602 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Sedan |
Kleur | Groen |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 560 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 1979 |
Meer modelinformatie |
Extra informatie
2cv6 club 1983.
Kleur Vert Embrun (kleur als die van oudere 2cv's van rond 1960-65).
Gegalvaniseerd chassis van 3 mm dik (merk 2cv City), onverwoestbaar degelijk.
De 2cv word op dit moment geheel gerestaureerd op een doorgeslagen hobby manier van elk boutje en moertje beoordelen, eventueel vervangen en desgewenst opknappen. Deze eend word vanaf de basis geheel uit elkaar gehaald en weer opgebouwd, assen tot op de draagarm lagers gereviseerd, alles weer netjes ingevet etc etc. Motor niet gesplitst, maar alle pakkingen vervangen, alle service aan gedaan wat mogelijk is, geld ook voor de versnellingsbak.
Carrosserie heel veel plaatwerk vervangen zoals bodemplaten, voetenbak,schutbord,voorruitframe,kofferbak bodem, achterlichtplaat etc...
Gespoten in de epoxy primer, daarna in de 2 componenten lak.
Momenteel geschorst en in de afbouwfase, eventuele geïnteresseerden kunnen al bekijken,afbouw gaat rustig voort. Haast heeft geen zin, mijn trage tempo is leidend.
Prijs is nu eindelijk meer duidelijk, zal ergens rond de € 14.500 uitkomen afhankelijk van het laatste grote deel en dat is de stoelbekleding die ik laat maken op geheel eigen smaak en wijze in een schots ruitmotief groenig/beige.