Porsche 911 - 4.0 GT3 Clubsport
Algemeen
Prijs | € 198.500 |
Bouwjaar | September 2017 |
Kilometerstand | 14.525 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | Ja, tot 13 maart 2026 |
BTW auto | Ja, incl. BTW |
Kenteken | N-942-SF |
Datum deel 1 | 22-09-2017 |
Topsnelheid | 318 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,40 sec |
Motorvermogen | 368 kW (500 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 3996 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Grijs (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1405 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 8 |
Introductiejaar | maart 2017 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Climate Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Regensensor
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Sportstoelen
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Spoiler
- 4 nieuwe banden
- Porsche Approved garantie
- Clubsport-pakket
- Track & Trace alarmsysteem
- Lift front axle
- 6-punts gordels
- PCM
- Sport Chrono-pakket (PCM connected)
- Light Design package
- LED koplampen
- 90 liter brandstoftank
- HomeLink
- Rood stiksel
- Achteruitrijcamera
- Grijs getinte ramen
- Privacy glass
- Racestoelen “Volschalensitze”
- Draadloze telefoonoplader
- Side skirts in carrosseriekleur
Overige opties & accessoires
Recent uitgevoerd Porsche Approved onderhoud, Agate Grey Metallic “Achatgraumetallic”, black incl. PDSL (Porsche Dynamic Light System), RVS instaplijsten met verlichting en GT3-logo
Extra informatie
Deze prachtig samengestelde 991.2 GT3 is een geweldige rijmachine op de weg en zelfs op het circuit, precies zoals Porsche het bedoeld heeft. In de loop der jaren hebben we verschillende 911 GT3’s gereden op circuits zoals Zandvoort, Spa-Francorchamps en Bilster Berg. We hebben ook de verschillen ervaren tussen de gewone GT3, de Clubsport zoals deze en de RS. Het optionele Clubsport-pakket en extra functies maken deze specifieke 911 net zo capabel als dat hij scherp is.
Toch is dit exemplaar gebruiksvriendelijk in het dagelijks gebruik. Dit is één van de beste rijdersauto's op de markt sinds de lancering. Uit onze ervaring zouden we deze GT3 Clubsport liever op reis nemen dan een RS-versie. Hij heeft het juiste pakket om alles te doen wat je zou willen. De ongeblazen 4-liter boxermotor is ongelooflijk goed over het hele toerenbereik. 500 pk en 460 Nm koppel aan vermogen en een heerlijke 7-traps PDK-transmissie.
De gasrespons is ongelooflijk goed voor een motor van deze grootte, vooral als je de motor vrijelijk door laat gaan tot 9000 tpm en weer terug. Zijn geluidservaring komt dicht in de buurt van een Porsche Supercup-ervaring. De manier waarop de auto bochten neemt, zorgt ervoor dat elke bestuurder de volgende apex wil aanvallen, na de andere. Als bonus – en dit vinden wij het meest indrukwekkende aan moderne GT3’s in het algemeen – lijken deze auto's eindeloos mee te gaan met alleen regulier onderhoud.
Het interieur is een verfijnde mix van luxe en moderne technologieën gecombineerd de focus op circuitrijden dankzij het Clubsport-pakket. Deze GT3 is goed uitgerust met een rolkooi en carbon racestoelen met leren/alcantara bekleding. Rode details in de hele cabine geven het een extra sportieve uitstraling. 6-punts harnas voor zowel bestuurder als passagier zorgen voor extra veiligheid, maar de auto heeft ook nog steeds de 3-punts autogordels. Niet slecht om urenlang comfortabel te zitten tijdens een energieke roadtrip of trackday.
In de stad profiteert de eigenaar van het liftsysteem op de vooras, een achteruitrijcamera, cruisecontrol en een draadloze smartphone-oplader. Aan de andere kant biedt de auto nog steeds een Porsche Cup-ervaring wanneer de GT3 tot het uiterste wordt gedreven op het circuit. Ronde na ronde zullen bestuurders stuurtechnieken, ideale lijnen en rempunten verbeteren, omdat de GT3 Clubsport perfect feedback geeft. De instelbare tractiecontrole settings helpen iedere bestuurder om de auto binnen de eigen persoonlijke marges te gebruiken.
Deze Porsche 911 GT3 met Clubsport pakket en fabrieksgarantie (track use approved) wordt in consignatie aangeboden als BTW-auto. Dit betekent dat ondernemers de BTW kunnen terugvorderen. Deze geweldige rijmachine is recent onderhouden door de locale Porsche Dealer.
Wij werken uitsluitend op afspraak vanuit onze showroom te Delft. Bel gerust voor het maken van een afspraak.
Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.