Let op! Geld lenen kost geld
Porsche 911 - 4.0 GT3 Clubsport - AutoWereld.nl
 

Porsche 911 - 4.0 GT3 Clubsport

09-2017, Benzine, Automaat, Coupé, Grijs
€ 198.500
14.525 km

Algemeen

Prijs € 198.500
Bouwjaar September 2017
Kilometerstand 14.525 km
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Aantal versnellingen 7
APK Ja, tot 13 maart 2026
BTW auto Ja, incl. BTW
Kenteken N-942-SF
Datum deel 1 22-09-2017
Topsnelheid 318 km/u
Acceleratie 0-100 km/u in 3,40 sec
Motorvermogen 368 kW (500 pk)
Aantal deuren 2-deurs
Aantal zitplaatsen 2
Aantal cilinders 6-cilinder
Cilinderinhoud 3996 cc
Energielabel G
Carrosserie Coupé
Kleur Grijs (Metallic)
Oorspronkelijke kleur -
Gewicht 1405 kg
Trekgewicht max -
Trekgewicht onger. -
Verbruik (±) 1 op 8
Introductiejaar maart 2017
Meer modelinformatie

Aanbieder

Heritage Cars B.V.
1

2626AW Amsterdam

+31624276296

Opties & accessoires

Veiligheid
  • ABS
  • Airbags
  • Alarm
  • Centrale deurvergrendeling
  • ESP
  • Parkeersensor
  • Startonderbreker
  • Traction Control
Comfort
  • Climate Control
  • Elek. bedienbare ramen
  • Elek. verstelbare spiegels
  • Regensensor
  • Stuurbekrachtiging
  • Xenon verlichting
Multimedia
  • Navigatiesysteem
Tuning
  • Sportstoelen
Exterieur
  • Buitenspiegels in carrosseriekleur
  • Bumpers in carrosseriekleur
  • Spoiler
Overige
  • 4 nieuwe banden
  • Porsche Approved garantie
  • Clubsport-pakket
  • Track & Trace alarmsysteem
  • Lift front axle
  • 6-punts gordels
  • PCM
  • Sport Chrono-pakket (PCM connected)
  • Light Design package
  • LED koplampen
  • 90 liter brandstoftank
  • HomeLink
  • Rood stiksel
  • Achteruitrijcamera
  • Grijs getinte ramen
  • Privacy glass
  • Racestoelen “Volschalensitze”
  • Draadloze telefoonoplader
  • Side skirts in carrosseriekleur

Overige opties & accessoires

Recent uitgevoerd Porsche Approved onderhoud, Agate Grey Metallic “Achatgraumetallic”, black incl. PDSL (Porsche Dynamic Light System), RVS instaplijsten met verlichting en GT3-logo

Extra informatie

Deze prachtig samengestelde 991.2 GT3 is een geweldige rijmachine op de weg en zelfs op het circuit, precies zoals Porsche het bedoeld heeft. In de loop der jaren hebben we verschillende 911 GT3’s gereden op circuits zoals Zandvoort, Spa-Francorchamps en Bilster Berg. We hebben ook de verschillen ervaren tussen de gewone GT3, de Clubsport zoals deze en de RS. Het optionele Clubsport-pakket en extra functies maken deze specifieke 911 net zo capabel als dat hij scherp is.

Toch is dit exemplaar gebruiksvriendelijk in het dagelijks gebruik. Dit is één van de beste rijdersauto's op de markt sinds de lancering. Uit onze ervaring zouden we deze GT3 Clubsport liever op reis nemen dan een RS-versie. Hij heeft het juiste pakket om alles te doen wat je zou willen. De ongeblazen 4-liter boxermotor is ongelooflijk goed over het hele toerenbereik. 500 pk en 460 Nm koppel aan vermogen en een heerlijke 7-traps PDK-transmissie.

De gasrespons is ongelooflijk goed voor een motor van deze grootte, vooral als je de motor vrijelijk door laat gaan tot 9000 tpm en weer terug. Zijn geluidservaring komt dicht in de buurt van een Porsche Supercup-ervaring. De manier waarop de auto bochten neemt, zorgt ervoor dat elke bestuurder de volgende apex wil aanvallen, na de andere. Als bonus – en dit vinden wij het meest indrukwekkende aan moderne GT3’s in het algemeen – lijken deze auto's eindeloos mee te gaan met alleen regulier onderhoud.

Het interieur is een verfijnde mix van luxe en moderne technologieën gecombineerd de focus op circuitrijden dankzij het Clubsport-pakket. Deze GT3 is goed uitgerust met een rolkooi en carbon racestoelen met leren/alcantara bekleding. Rode details in de hele cabine geven het een extra sportieve uitstraling. 6-punts harnas voor zowel bestuurder als passagier zorgen voor extra veiligheid, maar de auto heeft ook nog steeds de 3-punts autogordels. Niet slecht om urenlang comfortabel te zitten tijdens een energieke roadtrip of trackday.

In de stad profiteert de eigenaar van het liftsysteem op de vooras, een achteruitrijcamera, cruisecontrol en een draadloze smartphone-oplader. Aan de andere kant biedt de auto nog steeds een Porsche Cup-ervaring wanneer de GT3 tot het uiterste wordt gedreven op het circuit. Ronde na ronde zullen bestuurders stuurtechnieken, ideale lijnen en rempunten verbeteren, omdat de GT3 Clubsport perfect feedback geeft. De instelbare tractiecontrole settings helpen iedere bestuurder om de auto binnen de eigen persoonlijke marges te gebruiken.

Deze Porsche 911 GT3 met Clubsport pakket en fabrieksgarantie (track use approved) wordt in consignatie aangeboden als BTW-auto. Dit betekent dat ondernemers de BTW kunnen terugvorderen. Deze geweldige rijmachine is recent onderhouden door de locale Porsche Dealer.

Wij werken uitsluitend op afspraak vanuit onze showroom te Delft. Bel gerust voor het maken van een afspraak.

Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?


Check nu wat de autoverzekering gaat kosten. Vergelijk hier alle verzekeringen
Meld een fout

Contact opnemen met Heritage Cars B.V.

Door gebruik te maken van onderstaande formulier wordt er een gratis account aangemaakt bij AutoWereld.nl. Door dit account aan te maken kunt u eenvoudiger communiceren met het autobedrijf. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven.

Laatst bekeken