
Porsche 911 - 3.6 Turbo - Exclusive opties - onderhouden - NL auto
Algemeen
Prijs | € 84.950 |
Bouwjaar | 2007 |
Kilometerstand | 88.552 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 5 |
APK | - |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 28-06-2007 |
Topsnelheid | 310 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,70 sec |
Motorvermogen | 353 kW (480 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 3600 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Zwart |
Oorspronkelijke kleur | Basalt Schwarz Metallic |
Gewicht | 1620 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 7 |
Introductiejaar | juli 2006 |
Meer modelinformatie |

Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- Mistlampen
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Regensensor
- Schuifdak
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalenvelgen
- Spoiler
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2004 - 2008
Modelcode: 997
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 310 km/u
Wielbasis: 235 cm
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Milieu
CO₂-uitstoot: 326 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,8 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 269 - € 297 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- lichtmetalen velgen 19"
- Metallic kleuren (Z01)
- achterspoiler
- Bi-Xenon koplampen (P74)
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch schuif/kanteldak (650)
- koplampreiniging
- mistlampen voor
- ruitensproeiers verwarmbaar
Infotainment
- autotelefoon
- buitentemperatuurmeter
- mp3-speler
Interieur & Comfort
- elektrische ramen voor
- elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- sportstuur
- Stoelverwarming (342)
- stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- stuur verstelbaar
Veiligheid
- alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem (482)
- hoofd airbag(s) voor
- passagiersairbag
- zij airbag(s) voor
Overig
- Buitensp. aut. dimmend
- Porsche Active Suspension Management (PASM)
- RDW-leges
- Sport Chrono Pakket
- Telefoon voorbereiding
- veersysteem actief
= Bijzonderheden =
De Porsche 997 Turbo, de 997 stond bekend binnen de 911-generaties als de komst van het neoclassicisme.
Oude en mooie stijlkenmerken kwamen herkenbaar terug. Eindelijk werd het weer een beetje ‘die oude mooie 911’. Zo heeft specifiek de Turbo een variable turbo geometrie gekregen, waardoor de ‘Turbo lag’ eigenlijk best wel wegvaagt. Met dit systeem heb je laag veel power, maar kan je ook echt hoog pieken. Best of both worlds dus! 480PK zorgt ervoor dat je door een vuistdik elastiek naar voren wordt getorpedeerd en binnen 3.7 seconden met een gigantische grijns op de linkerbaan rijdt.
Deze specifieke Porsche 911 997 Turbo; Nederlands geleverd, Porsche onderhouden en wat bijzondere Exclusive options geleverd. Heb je al gezien dat de achterlichten bijvoorbeeld volledig rood zijn? We hebben natuurlijk even een proefrondje gereden in deze auto. Opvallend is niet alleen dat zo’n auto echt belachelijk snel is en goed rijdt, maar ook dat meneer net voor een fors bedrag het volledige onderstel heeft laten vernieuwen. Hij rijdt echt als nieuw.
Een Porsche 911 die dus kant en klaar is, met zo’n 10 centimeter dikke onderhoudsmap erbij. Kwaliteit voor een verzamelaar, maar klaar om te rijden! Kom je snel langs?
Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.