Let op! Geld lenen kost geld
Ferrari GTC4 - Lusso 6.3 V12 | Lift | Carbon Driver Zone | Pass. Display | Camera v+a | JBL - AutoWereld.nl
 
€ 249.500
50.204 km

Algemeen

Prijs € 249.500
Bouwjaar 2017
Kilometerstand 50.204 km
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Aantal versnellingen -
APK Bij aflevering
BTW auto Nee, marge
Kenteken -
Datum deel 1 28-06-2017
Belasting (±) € 1.226,00 per jaar
Topsnelheid 335 km/u
Acceleratie 0-100 km/u in 3,40 sec
Motorvermogen 507 kW (689 pk)
Aantal deuren 3-deurs
Aantal zitplaatsen 4
Aantal cilinders 12-cilinder
Cilinderinhoud 6262 cc
Energielabel G
Carrosserie Coupé
Kleur Zwart (Metallic)
Oorspronkelijke kleur Nero Daytona (zwart metallic)
Gewicht 1790 kg
Trekgewicht max -
Trekgewicht onger. -
Verbruik (±) 1 op 7
Introductiejaar juni 2016
Meer modelinformatie

Aanbieder

Autobedrijf Wim Prins
Galvaniweg 1

8071SC Nunspeet

0341257014

www.wimprins.nl

Opties & accessoires

Veiligheid
  • ABS
  • ESP
Comfort
  • Airconditioning
  • Climate Control
  • Lederenbekleding
Multimedia
  • Navigatiesysteem

Extra informatie

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2016 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 697 Nm
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 335 km/u
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15 l/100km (1 op 6,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- 20 inch wielen
- Adaptief demping systeem
- Giallo remklauwen
- Koplampen adaptief
- Scuderia emblemem
- Sperdifferentieel

Infotainment
- JBL audio
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur
- Carbonafwerking interieur
- Carbon central bridge
- Carbon Driver Zone
- Giallo Ferrari logo's in hoofdsteunen
- Giallo stiksels
- Giallo toerenteller
- Lederen interieur
- Passenger display
- Stoel ventilatie voor

Milieu
- Start/stop systeem

Veiligheid
- Achteruitrijcamera

Overige
- achterasbesturing
- Apple Carplay/Android Auto
- Camera voor & achter
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Suspension Lifter

= Bijzonderheden =

Ferrari GTC4Lusso V12

De Ferrari GTC4 Lusso is een vertrouwd fenomeen in de showroom van Prins. Toch blijft het bijzonder: het tonen van een Italiaanse grand tourer in combinatie met een atmosferische 12-cilindermotor. Dit betekent dus 690 steigerende paarden in het front, vierwielaandrijving en een topsnelheid van 335 km/h... Om nog maar te zwijgen over de rijbeleving! Zo gevuld als het motorcompartiment is, zo vol is tevens het uitrustingsniveau van deze GTC4: carbon interieurafwerking, leder met diamantmotief, adaptieve koplampen, Suspension Lifter, Dual View Camera, Passenger Display, JBL audio + Apple CarPlay; het ontbreekt de Ferrari GTC4 Lusso werkelijk aan niets! En dan is de kleurstelling ook nog eens extreem dik…

Exterieur
Het Nero Daytona lakwerk geeft deze Black Beauty een mysterieus tintje. Letterlijk. Maar de mystiek omtrent het zwarte raspaard is pas écht compleet dankzij de toevoeging van 20 inch Forged Dark Painted Rims, Dark Edged Front Grill, Black Ceramic Exhaust Pipes en zwartgeblakerde logo’s voor + achter. Des te fraaier is de manier waarop de knalgele details afsteken. En wel in de vorm van Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen en Giallo remklauwen rondom. Denk alle opsmuk weg en een bijzonder opvallend design is wat overblijft. De shooting-brake achtige karakteristieken nam de GTC4Lusso klakkeloos over van voorganger Ferrari FF. Terecht. Want ondanks de tamelijk radicale designfilosofie, is de GTC4 een uiterst elegante verschijning, inclusief – traditioneel voor de Ferrari V12 GT’s – lekker lange motorkap en een vloeiend lijnenspel. De dubbele ronde achterlichtunits laten zien dat dit een Ferrari is van de nieuwste lichting.

Interieur
Het Nero lederen binnenwerk is een verademing voor de liefhebber. U wordt namelijk omgeven door de fraaiste details, waarvan veel in contrasterend geel zijn uitgevoerd: stiksels, gordels én emblemen in de hoofdsteunen kleuren Giallo. De stoelen bevatten een chique Diamond Pattern, terwijl de Driver Zone, Central Bridge en Dashboard Inserts juist heel racy aandoen dankzij de toepassing van lichtgewicht Carbon. De toerenteller is analoog, zoals dat hoort bij een sportauto pur sang. Al kunnen we de vele digitale schermen ook wel waarderen aan boord van de Ferrari GTC4Lusso. De meest opvallende zit echter niet aan de bestuurderskant…

Opties & extra’s
Wie zijn of haar handen vol heeft aan de overweldigende performance van de GTC4, dient zo min mogelijk te worden afgeleid. Een Passenger Display voorkomt dat er continu over uw schouder wordt meegekeken. Anderzijds kunt u de actuele snelheid niet langer geheimhouden voor de bijrijder. Ach, alsof de opzwepende V12 tune en rap voorbijflitsende omgeving al niet voldoende prijsgeven… Er goed voor gaan zitten is een understatement met volledig elektrisch verstelbare, verwarmde én geventileerde voorstoelen. Tijdens accelereren verdwijnen medeweggebruikers binnen no time in de achteruitkijkspiegels. Maar er zijn ook camera’s (achter + Dual View vóór) die de boel scherp in de gaten houden; handig tijdens inparkeren bijvoorbeeld. Blik op oneindig? Adaptive Front Lights inclusief SBL zorgen voor een helder en ver-reikend gezichtsveld. Eenmaal verkeersdrempels of andere obstakels in het vizier, wordt het tijd om de Suspension Lifter aan het werk te zetten. Apple CarPlay ingeschakeld en JBL audio op standje maximaal is dus niet langer nodig om het pijnlijke geschraap van de frontlipspoiler te overstemmen.

Techniek & performance
De Ferrari GTC4Lusso zonder “T” noemen we bij Prins ook wel de ‘kunst van het weglaten’. Het betreft hier namelijk een magische machine die zowaar nóg meesterlijker is vanwege de 6,3 liter V12-motor in het vooronder. Non-turbo. Traditiegetrouw zorgt de 12-cilinder van Ferrari voor een bizarre hoeveel comfort… Én kippenvel. De krachtbron gaat gekoppeld aan een automatisch versnellingsbak met dubbele koppeling en 7 verzetten. Zowel de voor- als de achteras kan rekenen op flink wat aandrijfkrachten: maar liefst 690 pk heeft de GTC4 Lusso te verdelen over elk van de 4 wielen. Met een sprinttijd van 0-100 km/h binnen 3,4 seconden is de 12-cilinder grand tourer nipt sneller dan de V8 turbo’s. De topsnelheid van 335 km/h onderstreept het machtige karakter van deze ultieme Ferrari GT 2+2. Aan wie de eer?

Met vriendelijke groet,
team Prins

Hoeveel kost een Ferrari GTC4 verzekering?


Check nu wat de autoverzekering gaat kosten. Vergelijk hier alle verzekeringen
Meld een fout

Contact opnemen met Autobedrijf Wim Prins

Door gebruik te maken van onderstaande formulier wordt er een gratis account aangemaakt bij AutoWereld.nl. Door dit account aan te maken kunt u eenvoudiger communiceren met het autobedrijf. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven.

Laatst bekeken