Ferrari GTC4 - 3.9 V8 Lusso T Carbon Passengerdisplay JBL Liftsysteem Carplay Daytona style seats Camera
Algemeen
Prijs | € 199.500 |
Bouwjaar | 2018 |
Kilometerstand | 59.989 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | - |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 15-08-2018 |
Belasting | (±) € 1.125,00 per jaar |
Topsnelheid | 320 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,50 sec |
Motorvermogen | 449 kW (610 pk) |
Aantal deuren | 3-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 3855 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Zilver |
Oorspronkelijke kleur | Zilver |
Gewicht | 1740 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 8 |
Introductiejaar | januari 2019 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- ESP
- Getint glas
- Parkeersensor
- Airconditioning
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Panoramadak
- Stoelverwarming
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
Extra informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 91 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 320 km/u
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen (+koplampreiniging)
- Carbon carrosserie delen
- Carbon Fibre Underdoor Cover
- Extra getint glas achter
- Ferrari Shields
- Front air vents in carbon fibre
- Front grille with chromed edges
- Koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 20"
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor voor en achter
- Privacybeglazing zij- en achterruit
- Scuderia schild op zijschermen
- Sperdifferentieel
- Sport uitlaat
Infotainment
- Apple Carplay & Android Auto
- Audio installatie premium
- Bijrijdersdisplay
- Bluetooth connective
- DAB+ ontvangst
- JBL Sound system
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraaksturing
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Alcantara hemel bekleding + stijlen
- Bekerhouders
- Carbonafwerking interieurdelen
- Cavallino-embleem op de hoofdsteunen
- Daytona style seats
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Keyless Start en Go
- Lederen dashboard
- Lederen deurpanelen
- Lederen interieur
- Lederen midden console
- Lederen multifunctioneel sportstuurwiel met schakelflippers
- Middenconsole met ''Nero Alcantara'' delen
- Sportpedalen
- Zwarte hemelbekleding
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Achteruit-rij camera
- Adaptieve koplampen met SBL
- Bandenspannings- controlesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Keramisch remsysteem voor en achter
Overige
- 12V-aansluiting
- 128 GB Expansion HD
- Aluminium remklauwen
- Carbon Fibre front spoilers
- Elektrisch bedienbaar achterklep
- High Emotion Low Emission
- Instaplijsten met opschrift "Ferrari"
- Liftsysteem vooras
- Vol lederen (6-delige) kofferset
= Bijzonderheden =
Vraag een autosport engineer wat het toppunt is van zelfverzekerdheid en wees voorbereid op een bizar antwoord: een carbon stuurwiel bekleden met hoogwaardig leder. Waarom? Koolstofvezel is peperduur en onmisbaar als het oppure performance aankomt. Maar zit u in een luxepositie zoals deze Ferrari GTC4Lusso, dan hoeft u daar niet mee te koop te lopen. Dit meesterwerk toont zich een heuse winnaar door het kostbare, lichtgewicht carbon compleet te bedekken met prachtig leder. Special Equipment noemen ze dat in Maranello. Qua prestaties kent de GTC4 Lusso geen competitie binnen zijn segment. De opties van de : adaptieve koplampen, een Passenger Display, panoramadak en achteruitrijcamera. De sportuitlaat overstemt de JBL audio met gemak. Pas als alle 611 steigerende paarden over elk van de 2 wielen zijn verdeeld…
Exterieur
Ferrari is een klassiek sportwagenmerk, maar heel goed in staat om nieuwe design configuraties te (her)ontdekken. De GTC4 Lusso is een evolutie van de revolutionair ontworpen Ferrari FF, welke op zijn beurt de traditioneel vormgegeven 612 Scaglietti in 2011 afloste. Anno 2024 zijn we nog lang niet uitgekeken op het markante shooting-brake concept. De rechte daklijn, korte overhang achter en gestrekte 2-deurs carrosserie zijn identiek aan die van de FF. Daarbovenop heeft de GTC4 Lusso 4 ronde achterlichtunits in plaats van 2 en kregen de grotere air-ducts in de voorste schermen designkenmerken die ons doen denken aan historische raspaarden zoals de Ferrari 250 GT California. Gegoten in een tijdloos Grigio Silverstone kostuum, laat dit exemplaar een verfijnde mix zien van progressief en klassiek.
Interieur
Naar sportauto-maatstaven heeft de GTC4 Lusso behoorlijk wat interieurruimte. De 2+2 opzet doet echter nóg ruimer aan dankzij het grote glazen panoramadak. Naast interieurruimte komt u ook aan comfort niks te kort in deze GTC4 Lusso. De auto is uitgevoerd met elektrisch verstelbare stoelen uitgevoerd in de wel bekende Daytona Style Seats. Het comfort van een fijne zetel, maar de looks van een ware sportstoel.
Opties & extra’s
In het verlengde daarvan monteerde Maranello adaptieve koplampen die zich aanpassen aan uw rijstijl in zowel krappe als snelle bochten, of als het hard rechtuit gaat. Wie achteruit rijdt kan een beroep doen op de camera. De andere digitale weergave heet Passenger Display en laat de bijrijder meegenieten van de verpletterende cijfers die de Ferrari GTC4 Lusso doorgaans noteert. Anders dan uw keel mag er niets worden geschraapt onderweg, dus schakel vooral de Suspension Lifter in bij het nemen van verkeersdrempels en andere supercar pestende obstakels. Bouwt u een rustmoment in? Het JBL audiosysteem in combinatie met Apple CarPlay komt dan prima van pas. Echter, elke muziekliefhebber zou toch spontaan de geluidsinstallatie verruilen voor de sound van de twin-turbo v8 die de Ferrari representeert…
Techniek & performance
De 4.0 liter 8-cilinder presteert zoals hij klinkt. Binnen 3.5 seconden spurt de twin-turbo sterke Lusso van 0 naar 100 km/h, om vervolgens alle 611 paarden onder het lange front te laten doortrappelen tot een topsnelheid van maar liefst 320 km/h. En dat voor een luxe Gran Turismo Coupé…
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Buiten onze openingstijden is een bezoek aan onze showroom eventueel op afspraak mogelijk.
Genoeg gezegd. Tijd voor een proef op de som. Bel nu voor een afspraak en kom een testrit maken!
Hoeveel kost een Ferrari GTC4 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.