
Volkswagen Polo - 1.4 TSI BlueGT DSG ORG NL
Algemeen
Prijs | € 12.250 |
Bouwjaar | Februari 2013 |
Kilometerstand | 117.892 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | Ja, tot 03 november 2025 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 13-ZTP-7 |
Datum deel 1 | 08-02-2013 |
Topsnelheid | 210 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 7,90 sec |
Motorvermogen | 132 kW (179 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1395 cc |
Energielabel | A |
Carrosserie | Hatchback |
Kleur | Grijs (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1116 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 22 |
Introductiejaar | oktober 2012 |
Meer modelinformatie |


Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- In hoogte verstelbaar stuur
- Lederen bekleding
- Stuurbekrachtiging
- Radio/cassette-speler
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
- Achterbank neerklapbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Spoiler
Extra informatie
Hierbij verkoop ik mijn Volkswagen Polo BlueGT DSG uit 2013.
De Polo is origineel Nederlands en dus niet ingevoerd. Kilometerstand is 117420 , NAP.
De Polo rijdt als een zonnetje , en verbruikt geen druppeltje olie.
Er zitten 4 in goede staat verkerende Vredestein banden onder , en heeft met de APK zijn laatste beurt gehad.
Er is altijd Super 98 getankt en Castrol olie in gegaan.
Ondanks z'n sportieve looks en motor , kan je makkelijk een verbruik van 4.5l /100km halen.
Ook zit er een alarm klasse 3 met startonderbreker op , en zijn er 2 sleutels aanwezig.
Auto heb ik via een autohandelaar van de eerste eigenaar gekocht , alle onderhoudshistorie is aanwezig.
Hij gaat weg wegens gezinsuitbreiding.
Inruil van stationwagon mogelijk.
Hij is onder handen genomen door Vagtechniek.
Dit heb ik gedaan om de DSG aan te passen , zodat de koppelingsplaten langer meegaan en hij wat meer naar mijn wens schakelt.
Hier is ook het ACT (2cilinder) systeem uitgeschakeld en het Start-Stop systeem .
Kosten waren 679,- , bon is aanwezig.
Stage 1 ECU 180 pk 320nm koppel.
Stage 2 DSG tuning.
Vagtechniek heeft een disc met de oude software meegegeven , waarmee je alles weer naar fabrieksinstellingen zou kunnen zetten.
Stuur gerust een berichtje bij interesse of voor meer informatie 06-39186503
Hoeveel kost een Volkswagen Polo verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.