Triumph TR6 - Soft Top - IN PRIJS VERLAAGD
Algemeen
Prijs | € 28.500 |
Bouwjaar | 1974 |
Kilometerstand | 3.622 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | - |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | KS-93-GL |
Datum deel 1 | 30-06-1974 (import) |
Topsnelheid | - |
Acceleratie | - |
Motorvermogen | 121 kW (165 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | - |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 2498 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Cabriolet |
Kleur | Blauw |
Oorspronkelijke kleur | Blauw |
Gewicht | 1083 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 1972 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Extra informatie
Modelreeks: 1972 - 1975
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Wielbasis: 224 cm
Bekleding: Stof
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag garantie en afleverbeurt (zonder meerprijs): Wettelijke BOVAG garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Aanvullende opties en accessoires =
- Hard top
= Bijzonderheden =
De auto is voorzien van:
- Overdrive op de 2e, 3e en 4e versnelling
- RVS uitlaat
- Wolfrace velgen
- Hardtop
- Bosch injectiepomp
- Gereviseerde versnellingsbak
- Nieuwe benzinetank
- Stoelen opnieuw gepolsterd
De auto heeft recent uitgebreid onderhoud ( o.a. koppeling, stuurhuis etc.) gehad en is 100% klaar voor gebruik.
Tevens zijn alle pakkingen vervangen. Ook is de motor er uit geweest en is de motorruimte schoon gemaakt en opnieuw gespoten.
Op 23-09-1974 is de auto in Engeland op kenteken (AUR 413N) gezet.
Begin jaren ’80 is de auto in Nederland terecht gekomen. Op 02-03-1984 werd er een Nederlands kenteken toegekend.
De carrosserie is gerestaureerd, waarbij de oorspronkelijke kleur (Silver) is vervangen door donkerblauw-metallic.
De auto is omgebouwd naar Left Hand Drive
In mei 2001 is er door Power Props in Eemnes een rapport opgemaakt over de motor. Hieruit blijkt dat de motor is aangepast naar CP-specificatie, dus de snelle uitvoering met ca. 145 PK. Op grond van dit rapport zijn daarna meerdere onderdelen ook aangepast naar CP-specificaties. De metering-unit is in augustus 2004 gecontroleerd bij Power Props en akkoord bevonden.
De huidige eigenaar heeft de auto sinds 17 juni 2005.
Wanneer u de auto komt bekijken, graag van tevoren even bellen.
Graag tot ziens, de koffie staat klaar!
Let op! Komt u kijken? Navigeer dan naar Julianaplein te Lunteren.
Ondanks de zorg die wij aan onze advertenties besteden, zijn typ- en specificatiefouten voorbehouden.
Hoeveel kost een Triumph TR6 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.