Triumph TR6 - Gerestaureerd en scherp geprijsd
Algemeen
Prijs | € 18.750 |
Bouwjaar | 1972 |
Kilometerstand | 15 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | - |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | PM-70-08 |
Datum deel 1 | 28-02-1972 |
Belasting | Geen, belastingvrij |
Motorvermogen | 78 kW (106 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 2498 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Cabriolet |
Kleur | Rood |
Oorspronkelijke kleur | Rood |
Gewicht | 1092 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Aanbieder
Extra informatie
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Topsnelheid: 175 km/u
Interieur: Zwart, Skai
Emissieklasse: Euro 0
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
Body-off gerestaureerde TR6 in een nette staat. In Nederland gerestaureerd en meer dan 34 jaar van 1 eigenaar geweest. De Triumph is professioneel gespoten in de originele kleur “Damson Red" en de kwaliteit is van een hoog niveau. De lak ziet er heel mooi uit met een diepe glans en dat is een groot compliment, want het is per slot van rekening een oudere restauratie. Recent RDW gekeurd en nu scherp geprijsd!
De kleur staat deze auto heel stoer, het is echt een 70’er jaren klassieker. De onderzijde is trouwens al net zo mooi. Het chassis is vanaf de basis hoogwaardig gerestaureerd, gepoedercoat en correct zwart gespoten. Ook de zwarte kap is toen vernieuwd en de ruitjes zijn helder en krasvrij. De originele brede stalen velgen zijn nieuw gespoten en recent zijn voorzien van nieuwe brede banden. Er is een geweldig dubbel RVS uitlaatsysteem gemonteerd en samen met de brede velgen geeft dat de TR6 een stoere uitstraling.
Het interieur is ook heel netjes, het dashboard is nieuw bekleed en de tellers en meters zijn deels gereviseerd. De originele TR6 stoelen zijn nieuw bekleed en gevuld en de complete tapijt set en trimplaten zijn vernieuwd. Er is recent een nieuw contactslot gemonteerd en waar nodig is de bedrading vernieuwd.
De oersterke 6 in lijn en de versnellingsbak zijn in het verleden gereviseerd, maar daar zijn geen facturen van aanwezig. De motor start zowel warm als koud prima en is voorzien van twee gereviseerde carburateurs. Recent is de auto RDW gekeurd, dus alles werkt zoals het hoort. Er zijn enkele facturen en foto's van de restauratie aanwezig, maar er is ook veel in eigen beheer gebeurd en daar zijn uiteraard geen facturen van. Het resultaat is in ieder geval keurig, maar de hobbyist kan nog wat puntjes op de i zetten zoals het netjes afhangen van de deuren en het afstellen van de motor. Het is een goede en eerlijke restauratie en voor dit bedrag kan je onmogelijk een oldtimer restaureren. Vergelijk rustig het aanbod op het internet. Verkoop van particulier in consignatie, inruil is bespreekbaar.
U bent van harte welkom in Naarden op bedrijventerrein Gooimeer Zuid direct aan de A1. Wij zijn flexibel en ook buiten de gangbare kantoortijden bereikbaar, bijvoorbeeld via Whatsapp. Uw inruilauto is welkom en wij berekenen geen afleveringskosten. Daarnaast hebben wij uitgebreide ervaring met de import en export van auto's en maken graag een complete offerte inclusief al uw wensen zoals exportdocumenten, een 14 daags kenteken inclusief groene kaart of transport tot aan uw voordeur. Kijk ook eens naar de reviews op onze contact & reviews pagina.
Hoeveel kost een Triumph TR6 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.