Algemeen
Prijs | € 32.950 |
Bouwjaar | 1981 |
Kilometerstand | 44.175 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | - |
BTW auto | Ja, incl. BTW |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 02-03-1981 |
Belasting | Geen, belastingvrij |
Topsnelheid | - |
Acceleratie | - |
Motorvermogen | 30 kW (41 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | - |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 797 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Pick-up |
Kleur | Geel |
Oorspronkelijke kleur | Geel |
Gewicht | 762 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 1980 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Extra informatie
Merk: Suzuki
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Interieur: Zwart, Stof
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
Naast de LJ50 werd in 1977 de laatste, krachtigste, en beste van de LJ-reeks gebouwd, de 1700 lb zware Suzuki LJ80 (SJ20). Het leverde de grootste verbeteringen in de loop van de levensduur van de reeksen op, en werd ontworpen met de bedoeling van de uitvoer wereldwijd. De Suzuki LJ80 kreeg dan ook zijn Europese debuut in Nederland! De geruchten van de grotere motor voor de LJ werden jarenlang constant ontkend door Suzuki, die hun ontwikkeling van de nagelnieuwe motor geheim wilde houden. Als eerste viertaktmotor van Suzuki, onderging het jaren van het testen en ontwikkeling alvorens zijn ingenieurs tevreden waren. De nieuwe 797cc vier cilinder SOHC leverde 41pk en een veel hoger koppel, betere brandstofefficiency, en veel schonere emissies dan zijn voorgangers. Grote pluspunten waren het grotere vermogen, de hogere differentieelverhoudingen voor meer ontspannen wegligging, het verstevigde chassis, een betere wegbeheersing door verplaatste achterschokbrekers en het verbreden van de voor en achterassen met ongeveer 4 inch. Ook kreeg de LJ80 verbeterde zetels en een nieuw stuur. Ook de topsnelheid ging omhoog van 100 km/h naar 130 km/h .De brandstoftank werd vergroot van 26 naar 40 liter, en de LJ80 kreeg extra waarschuwingslichten voor remslijtage. Aan de buitenzijde kreeg de LJ80 kunststof wielkastverbreders mee, een hogere motorkap met nieuwe luchtdoorlatingen op zijn voorrand, en een achterbumper met achterlichten integraal in de carrosserie. In 1979 werd een kleine update gegeven aan LJ80, de koplampen werden iets wijder uit elkaar gezet en moesten iets zakken. Metalen deuren werden ook voor het eerst aangeboden.
De door ons aangeboden Sahara gele Suzuki LJ80 is recent body off gerestaureerd.
Hij wordt geleverd met Belgisch registratie document/certificaat van conformiteit.
Welkom bij Kaevecars! Onze showroom van maar liefst 5000 m² in Uden is dé plek waar exclusieve auto's, inspirerende bedrijven en een heerlijke lunch samenkomen. Je bent hier 7 dagen per week van harte welkom om onze bijzondere collectie te bewonderen.
Wil je jouw bijzondere auto verkopen zonder de zorgen en het gedoe?
Nick & Maurik bieden de ideale oplossing. Naast onze eigen collectie bieden wij ook collecties in consignatie aan. Van professionele detailing en aantrekkelijke fotografie tot ons uitgebreide netwerk en drukbezochte showroom. Wij zorgen ervoor dat jouw auto onder de juiste aandacht komt. Of het nu gaat om een unieke auto of een complete collectie, wij nemen het gehele verkoopproces uit handen. Ontdek de voordelen van consignatieverkoop en laat ons je informeren over de gemakken die wij bieden.
Wil je graag persoonlijk advies van een van ons? Dan raden we aan om vooraf een afspraak te maken. Zo kunnen we ervoor zorgen dat alles voor je klaarstaat en we je de aandacht en service kunnen bieden die je verdient.
We kijken ernaar uit je te verwelkomen bij Kaevecars, waar auto’s en beleving samenkomen!
Tot ziens, Nick & Maurik
Hoeveel kost een Suzuki LJ/SJ verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.