
Renault Modus - 1.4-16V Privilège Luxe * Airco * Cruise Control

Algemeen
Prijs | € 950 |
Bouwjaar | November 2004 |
Kilometerstand | 201.316 km ![]() |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | Ja, tot 08 januari 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 36-PT-BB |
Datum deel 1 | 12-11-2004 |
Topsnelheid | 177 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 11,40 sec |
Motorvermogen | 72 kW (98 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Energielabel | C |
Carrosserie | MPV |
Kleur | Rood |
Oorspronkelijke kleur | Rood |
Gewicht | 1135 kg |
Trekgewicht max | 900 kg |
Trekgewicht onger. | 600 kg |
Verbruik | (±) 1 op 15 |
Introductiejaar | oktober 2004 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- Hoofdsteunen achter
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Stuurbekrachtiging
- Radio/CD-speler
- Achterbank neerklapbaar
- Trekhaak
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK MAX 1 DAG
Renault Modus 1.4-16V Privilège Luxe * Airco * Cruise Control*
- Kenteken: 36-PT-BB
- Merk: Renault
- Model: Modus
- APK tot: 08-01-2026
- Tellerstand: 201316 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4J G7
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1135 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 379 cm
- Hoogte: 1589 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Koplampen adaptief
- Mistlampen voor
- Trekhaak
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
- Stuur multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen versnellingspook
- Microvezel bekleding
- Stuur leder
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
De bordeauxrode Renault Modus stond daar, een compacte verschijning in het Rotterdamse straatbeeld. Zijn ontwerp was functioneel, met een hoge carrosserie die een ruimtelijk interieur beloofde. Binnenin vond je een praktische indeling, met een achterbank die in delen neergeklapt kon worden, wat de laadmogelijkheden aanzienlijk vergrootte. Een eenvoudig bagagedek hield de inhoud van de kofferbak uit het zicht.
De basiscomfort was aanwezig: airconditioning zorgde voor een aangename temperatuur, en de elektrische ramen voor en achter boden gemak. De bestuurdersstoel was in hoogte verstelbaar, waardoor verschillende bestuurders een comfortabele zitpositie konden vinden. Een boordcomputer gaf basale informatie over de rit. Voor de entertainment was er een audioinstallatie met een cd-speler.
Op het gebied van veiligheid was de auto uitgerust met een anti blokkeer systeem en een brake assist systeem, wat hielp bij noodstops. Een bestuurdersairbag was standaard. Voor de allerkleinsten waren er Isofix-bevestigingspunten op de achterbank. De auto beschikte over stuurbekrachtiging, wat het manoeuvreren in de stad vergemakkelijkte. De buitenspiegels waren elektrisch verstelbaar.
De centrale vergrendeling met afstandsbediening was een handige functie in het dagelijks gebruik, en het aanwezige alarm klasse 1 bood een basisniveau van beveiliging. Voor wie af en toe iets wilde trekken, was er een trekhaak gemonteerd. De ruitenwisser zorgde voor helder zicht bij regen, en de dimlichten moesten handmatig bediend worden. Cruise control maakte langere ritten op de Nederlandse snelwegen comfortabeler. Al met al was deze Renault Modus een no-nonsense auto, gericht op praktische bruikbaarheid en comfort voor alledaagse taken.
INRUIL MOGELIJK
ALLE KEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
VOOR MEER INFORMATIE EN VRAGEN BEL GERUST 010-4668190
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE.
GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK
RIJDT EN SCHAKELT ZEER GOED
ABSOLUUT IN GOEDE STAAT
AIRCO
ZEER NETTE BEKLEDING
CRUISE CONTROL
STUURBEKR.
ELEKT. RAMEN VOOR EN ACHTER
CENTRALE DEURVERGRENDELING OP AFSTAND
TREKHAAK
Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Autobedrijf Emcoos
Veilingweg 38
3034KB Rotterdam
010-4668190
info@emcoos.nl
Openingstijden: Ma T/M Za 9.00 uur tot 18.00 uur
www.emcoos.nl
Hoeveel kost een Renault Modus verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.