Renault Master E-Tech - T35 L2H2 Advance long range 87 kWh | NU uit voorraad leverbaar met aantrekkelijk voordeel
Algemeen
Prijs | € 48.678 excl. BTW |
Prijs incl. BTW | € 58.900 |
Bouwjaar | 2024 |
Kilometerstand | 10 km |
Brandstof | Elektrisch |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | - |
BTW auto | Ja, excl. BTW |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | - |
Belasting | Geen, betreft CO2 zuinige auto |
Motorvermogen | 105 kW (143 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | - |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - |
Energielabel | - |
Carrosserie | Bestel |
Kleur | Blauw |
Oorspronkelijke kleur | Bleu gris |
Gewicht | 2150 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Aanbieder
Vergelijkbare Renault Master E-Tech occasions
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lendesteun
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Navigatiesysteem
- Trekhaak
- Elek. verstelbare spiegels
Garanties
Extra informatie
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: 6AM
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 350 km
Topsnelheid: 80 km/u
Accu: 87 kWh
Accu laden: 11 kW
Maten en gewichten
GVW: 3.500 kg
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 359 cm
Functioneel
Inhoud laadruimte: 10.800 l
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO₂-uitstoot: 0 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Nieuwe auto (inbegrepen): Uitleg veiligheidssystemen en uitleg multimedia- en navigatiesysteem
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe Renault (24 maanden garantie); Deconserveren, Handlings- en administratiekosten, Kentekenhouder, Kentekenplaten, Lifehammer, Nulbeurt, Poetsen, Transportkosten, Uitgebreide routeservice gedurende de garantieperiode, € 10,- brandstof
- EV PACK (€ 249 meerprijs):
Accu Health Check
Controle Laadkabels
Controle Laadpunt
Accu Volledig Laden
Remvloeistof vervangen indien noodzakelijk
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 650 min
Basiskleur: blauw / grijs
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- LED koplampen
- metaalkleur
- verwarmde voorruit
- zijschuifdeur rechts
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- mistlampen voor adaptief
Infotainment
- draadloze telefoonlader
- Apple Carplay/Android Auto
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- connected services
- DAB ontvanger
- multimedia-voorbereiding
- multimedia scherm klein
Interieur & Comfort
- armsteun voor
- bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- lendesteunen (verstelbaar)
- voorstoelen verwarmd
- achteruitrijcamera
- chroom delen interieur
- elektrische ramen voor
- kunstlederen stuurwiel
- stuur verstelbaar
- tussenschot volledig
Veiligheid
- parkeersensor achter
- alarm klasse 1(startblokkering)
- Autonomous Emergency Braking
- bandenspanningscontrolesysteem
- elektronische remkrachtverdeling
- grootlichtassistent
- passagiersairbag
- rijstrooksensor met correctie
- verkeersbord detectie
- vermoeidheids herkenning
- zij airbag(s) voor
Overig
- Navigatie-pakket (Navigatiesysteem full map)
- Parkeer pakket (parkeersensor voor, achteruitrijcamera)
- Trekhaak-pakket
- 22 kW lader
- Handlings- en administratiekosten
- oplaadmogelijkheid
- Roll Stability Control
= Bijzonderheden =
== De volledig nieuwe Renault Master: multi-energie ‘Aerovan’ van de volgende generatie ==
Renault heeft sinds 1980 al meer dan drie miljoen exemplaren van de Master verkocht. Die zijn allemaal geproduceerd in Batilly, nabij Metz in het oosten van Frankrijk. Met zijn rijke geschiedenis en het succes dat al veertig jaar voortduurt, staat de Master in Europa al geruime tijd aan de top in zijn segment. Het model wordt ook buiten Europa verkocht, wereldwijd zelfs in meer dan vijftig landen, onder meer in Zuid-Amerika (sinds 1990). De vierde generatie van de Renault Master bezit alle eigenschappen om het decennialange succes onverstoord voort te zetten.
= 1: DESIGN Renault Master =
DE CABINE DIENT OOK ALS EEN VOLWAARDIGE WERKPLEK
“Bij de ontwikkeling van de nieuwe Renault Master stelden we de klant – en het vereenvoudigen van hun dagelijks leven – centraal in alles wat we deden. We zijn pas gestopt toen we zeker wisten dat de nieuwe Master kan dienen als praktische, comfortabele werkplek van hoge kwaliteit.”
– Louis Morasse, design director LCV-range bij Renault
Het kwalitatief hoogstaande interieur van de nieuwe Renault Master is van dezelfde klasse als dat van een personenauto. Het S-vormige dashboard draagt bij aan de ruimtelijkheid van het interieur. De materialen zijn stijlvol en het 10-inch beeldscherm – dat op alle uitvoeringen standaard is – draagt bij aan een visueel aantrekkelijk geheel. Het stuurwiel is afkomstig uit de personenauto’s van Renault, terwijl het stuurwiel in hoogte en diepte verstelbaar is voor de beste zithouding van iedere bestuurder. Bij de versies met een automatische transmissie zit de keuzehendel aan het stuurwiel, waardoor in de middenconsole nog meer ruimte is gecreëerd.
Met 135 liter opbergruimte – een toename van 25% – is de nieuwe Renault Master toonaangevend. Alles wat je nodig hebt, kun je in het dashboard kwijt: in een van de vele opbergvakken in het dashboard, in de bekerhouders, in de lades van het dashboardkastje, op de plank boven de voorruit en in twee opbergvakken in de portieren.
De nieuwe Renault Master transformeert moeiteloos in een kantoor op wielen. Wanneer de rugleuning van de middelste zitplaats wordt neergeklapt, ontstaat een werkblad. Aan de basis is een opbergvak voor een laptop gecreëerd en in het dashboard zijn USB-C poorten verwerkt voor het opladen van elektronische apparaten. Elk detail is ontworpen voor intensief dagelijks gebruik. De slijtvaste en robuuste TEP-bekleding op de hoeken van de zittingen zal zelfs na jaren intensief gebruik nog steeds als nieuw ogen, terwijl je er gemakkelijk overheen glijdt voor een moeiteloze in- en uitstap. Er is een ruim aanbod aan stoelvarianten, van geveerde tot individuele stoelen en meerdere typen banken (twee met stof bekleed en een met TEP).
EXTERIEURONTWERP: EEN KRACHTIGE EN ZELFVERZEKERDE PERSOONLIJKHEID
Louis Morasse: “De nieuwe Master heeft een krachtigere uitstraling door zijn imposante, rechtopstaande grille, horizontale LED-koplampen en robuuste bumpers. Samen met onze engineers hebben we gewerkt aan de kleinste details om een aantrekkelijk design te combineren met optimale prestaties en efficiëntie.”
Het aansprekende ontwerp geeft de Renault Master een krachtige persoonlijkheid en voegt een moderne uitstraling toe aan de dagelijkse werkzaamheden van elke professional. Het design is geboren om een nieuw hoofdstuk toe te voegen aan het succesverhaal van de bedrijfswagen. De Master straalt betrouwbaarheid, robuustheid en veiligheid uit. Zijn imponerende front vertelt veel over zijn flexibele eigenschappen. De voorzijde wordt gekenmerkt door het nieuwe merklogo van Renault en de extra grote full-LED-koplampen in een opvallende C-vorm rond de grille. Een U-vormige lijst onder de grille kan worden uitgevoerd in matzwart of, bij de duurdere uitvoeringen, in carrosseriekleur. Klanten hebben keuze uit zeven verschillende standaardkleuren en meer dan 300 speciaal samengestelde tinten.
De proporties zijn nauwgezet verfijnd om bij iedere carrosserievorm de juiste balans te vinden. De achterzijde is smaller geworden ter verbetering van de stroomlijn, terwijl de laadopening toch bovengemiddeld breed is gebleven. De achterruit is asymmetrisch van vorm – kenmerkend voor de Master – en de achterlichten hebben dezelfde karakteristieke C-vorm als de koplampen.
Er is veel aandacht uitgegaan naar de beleving van kwaliteit en robuustheid. Doordat bijvoorbeeld elk zijpaneel uit een enkel deel bestaat, oogt de nieuwe Master extra robuust – met name de langere versies – en is een hogere stijfheid bereikt zodat de carrosserie minder tordeert. Ook in de laadruimte is de kwaliteitsbeleving tot in het kleinste detail verbeterd.
HET AEROVAN-DESIGN VERLAAGT HET ENERGIEVERBRUIK
Dankzij de vele inspanningen op het gebied van aerodynamica loopt de nieuwe Renault Master voorop op het gebied van efficiëntie. Zijn luchtweerstandscoëfficiënt is met 20% verlaagd en ligt nu ver onder die van alle bestaande concurrenten. Zelfs het kleinste detail heeft geholpen: de motorkap is korter, de voorruit is verder naar voren en hoger gepositioneerd, de buitenspiegels hebben een betere stroomlijn, in de bumper zitten luchtgeleiders, de daklijn heeft een beter gestroomlijnde vorm en de achterzijde is smaller. De betere aerodynamica heeft tevens het akoestisch comfort in de cabine verbeterd.
Doordat de Renault Master te groot is voor tests in de windtunnel in Saint-Cyr, werd de aerodynamische ontwikkeling gedaan met modellen op een schaal van 83%. Vervolgens zijn de bedrijfswagens op ware grootte getest in een windtunnel waarin normaliter vliegtuigen worden getest. De verbeteringen op aerodynamisch gebied hebben significante gevolgen. Zo stoot de nieuwe Renault Master 39 gram minder CO2 per kilometer uit en blijft de uitstoot steken onder de 200 g/km. Bij de elektrisch aangedreven versies is een verbruikswinst van 20% geboekt in vergelijking met de huidige Master.
BPM betalen
Vanaf 1 januari 2025 moeten ondernemers Belasting Personenauto’s en Motorrijwielen (bpm) betalen voor hun bestelwagens. En dit heeft grote financiële gevolgen voor de ondernemers, want de vrijstelling vervalt. Dat gaat in de nabije toekomst dus een bedrag van € 66,91 per gram CO2 worden. Daarmee wordt een gemiddelde bedrijfsauto zo’n € 12.000 duurder!
Profiteer nu van de vrijstelling van bpm
Schaf daarom nu nog een nieuwe bedrijfswagen aan en profiteer van de bestaande vrijstelling. Zo voorkom je extra kosten. Bovendien biedt een nieuwe bedrijfswagen geavanceerde technologieën en een lagere CO2-uitstoot. Wacht niet langer en onderneem nu actie om jouw bedrijfswagen te vernieuwen en verrassingen te vermijden!
Welkom bij Renault & Dacia dealer Zeeuw & Zeeuw Delft
ELKE WERKDAG GEOPEND van 9.00u tot 18.00u en zaterdag van 9.00u tot 17.00u
Wij zijn de grootste Renault- en Dacia dealervestiging in de regio Haaglanden en Rotterdam, gelegen aan de verbindingsweg N470 tussen de A12 en A13. Wij bedienen hiervan uit o.a. Delft, Den Haag, Pijnacker, Nootdorp, Delfgauw, Berkel en Rodenrijs, Bergschenhoek, Bleiswijk, Schipluiden, Den Hoorn, de wijken Ypenburg + Leidschenveen, Rijswijk en Zoetermeer. Voor uw personen- en bedrijfswagen zijn wij tevens PRO+ Center voor de zakelijke klant, Top Occasion Center en E-Tech Center voor de elektrische auto's van Renault en Dacia. U heeft keuze uit meer dan 125 gebruikte auto's met Bovag-en Top Occasion garantie*, 100% vooraf gecontroleerd en kilometerstanden NAP gecontroleerd.
Algemene opmerking:
Hoewel aan de informatie over onze internetpresentatie voor nieuwe auto's en occasions de grootst mogelijke zorg is besteed kan Zeeuw & Zeeuw niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie, van welke aard dan ook.
Hoeveel kost een Renault Master E-Tech verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.