
Porsche 911 - Carrera 4 GTS
Algemeen
Prijs | € 279.691 |
Prijs excl. BTW | € 240.951 excl. BTW |
Bouwjaar | 2025 |
Kilometerstand | 0 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 8 |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Ja, incl. BTW |
Kenteken | NW-23-52 |
Datum deel 1 | - |
Topsnelheid | 309 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,30 sec |
Motorvermogen | 398 kW (541 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 3000 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Grijs |
Oorspronkelijke kleur | Slate grey neo |
Gewicht | 1670 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 9 |
Introductiejaar | juni 2021 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- Cruise Control
- Lederenbekleding
Extra informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Interieurkleur: Int pakket gts karmijnrood
CO₂-uitstoot: 250 g/km
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Achterlichten Exclusive
- Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
- Led-matrix koplampen getint inclusief PDLS Plus
- Liftsysteem vooras
- Porsche Entry & Drive
- Remzadels zwart hoogglans
- Surround View met Active Parking Support
- Voorbereiding daktransportsysteem
Infotainment
- BOSE Surround Sound System
Interieur
- Adaptieve cruise control
- Adaptieve sportstoelen Plus
- Wijzerplaat karmijnrood
Overige
- 2 persoons achterbank
- Fabrieksgarantie
- Sportdesign pakket carbon
= Bijzonderheden =
De nieuwe 911 – De enige echte.
Voor het eerst wordt prestatiehybridisatie – bekend als T-Hybrid – toegepast in de 911 GTS-modellen. Geïnspireerd door de autosport en opnieuw ontworpen voor de weg, slaat de 911-serie met de GTS een nieuwe, krachtigere weg in richting de toekomst. De 911 GTS-modellen bereiken een nieuw prestatieniveau dankzij de zescilinder boxermotor met elektrische uitlaatgasturbo (eTurbo), een cilinderinhoud van 3,6 liter en de integratie van een elektromotor in de PDK-transmissie.
De T-Hybrid-aandrijving zorgt voor een lineaire vermogensafgifte met een hoog koppel over het volledige toerentalbereik – en levert onafgebroken indrukwekkende prestaties (541 pk). Tegelijkertijd maakt de recuperatie via de elektromotor in de transmissie en de elektrische uitlaatgasturbo het mogelijk om energie terug te winnen en de 400V lithium-ionbatterij op te laden.
De prestatiehybridisatie verbetert de acceleratie aanzienlijk. Na 2,5 seconden heeft het vorige model een afstand van 14,5 meter afgelegd. De nieuwe GTS met T-Hybrid legt in diezelfde tijd 21,5 meter af, wat betekent dat hij een voorsprong van 7 meter heeft.
Het chassis van de Porsche 911 wordt al generaties lang beschouwd als de maatstaf onder sportwagens. Met de nieuwe 911 benut Porsche het volledige potentieel voor rijdynamiek en rijplezier. Ondanks – of juist dankzij – de innovatieve nieuwe technologieën blijft de nieuwe 911 een echte 911: een sportwagen die zich zowel in het dagelijks verkeer als op het circuit thuis voelt. In vergelijking met de voorgaande modellen beschikken de nieuwe 911 GTS-modellen niet alleen over uitgebreidere standaarduitrusting, maar ook over verder ontwikkelde opties die zowel de rijprestaties als het dagelijkse gebruiksgemak verbeteren.
Voor de 911 Carrera GTS-modellen is het PASM-sportonderstel (-10 mm) standaard inbegrepen. Optioneel is het PASM beschikbaar zonder verlaging en zonder hulpveren op de achteras. Met stijvere veren, aangepaste dempers en stabilisatoren, en een nieuwe demperregeling, biedt het PASM-sportonderstel een verdere verbetering van de rijdynamiek. Hoewel de ophangingselementen stijver zijn, blijft een hoog dagelijks gebruikscomfort behouden, met name dankzij de PASM-dempertechnologie.
Standaard zijn de achterasveren uitgerust met een hulpveer. Deze extra veer houdt de hoofdveer onder spanning bij invering en zorgt er, in combinatie met het bijzonder prestatiegerichte ontwerp van het sportonderstel, voor dat de volledige inveringsweg beschikbaar blijft. Dit biedt het voordeel dat de normale veren hun oorspronkelijke spanning behouden, zelfs bij maximale belasting, wat de controle over het voertuig verhoogt. Dit resulteert in een langere wegcontacttijd bij zeer dynamisch rijden in de uitveringsfase, waardoor zowel de lengte- als de dwarskrachten beter kunnen worden overgebracht.
Voor het eerst zijn de nieuwe GTS-modellen standaard uitgerust met achterasbesturing. Dit systeem verbetert zowel de prestaties als het dagelijkse gebruiksgemak. Afhankelijk van de rijsnelheid sturen de achterwielen tot twee graden in tegengestelde of gelijke richting aan de vooras. Dit maakt de 911 nog wendbaarder in bochten en vergemakkelijkt het manoeuvreren in stadsverkeer dankzij een kleinere draaicirkel. Bij hogere snelheden verhoogt het systeem de rijstabiliteit, bijvoorbeeld bij het wisselen van rijbaan.
Genoeg moois om over te schrijven, er zijn echter nog veel meer dingen nieuw, wij nodigen u uit om de nieuwe 911 (992.2) GTS modellen onder het genot van een kopje koffie bij ons ontdekken.
Opties op dit exemplaar:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Pre-uitrusting daktransportsysteem
SportDesign pakket carbon
Liftsysteem vooras
Remzadels hoogglans zwart
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Wijzerplaat toerenteller in karmijnrood
BOSE® Surround Sound System
Getinte HD-Matrix led-koplampen
Exclusive achterlichten
Porsche Entry
Surround View with Active Parking Support
Adaptive cruise control
Standaard is de 911 GTS 4 uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Sierlijsten in zwart
Achterkleprooster met verticale lamellen in satijn zwart
Deurgrepen gespoten in exterieurkleur
Veiligheid voor voetgangers
Modelaanduiding satijn zwart
'GTS' logo zijkant
'PORSCHE' logo gespoten in zijdeglans zwart
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielen in antracietgrijs
Wielkern met Porsche logo in kleur
Matrix led koplampen (Niet te verwarren met HD-Matrix)
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
Interieurpakket geborsteld aluminium zwart
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Centrale digitale toerenteller met zwarte wijzerplaat, gele toerentalmeter en modellogo
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Dorpellijsten geborsteld aluminium in zwart met modelaanduiding
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.