Algemeen
Prijs | € 245.000 |
Bouwjaar | 2022 |
Kilometerstand | 6.121 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | Ja, tot 16 juli 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | P-047-ZZ |
Datum deel 1 | 16-07-2022 |
Topsnelheid | 315 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,40 sec |
Motorvermogen | 368 kW (500 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 3996 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Grijs |
Oorspronkelijke kleur | Arctic grey |
Gewicht | 1390 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 8 |
Introductiejaar | november 2021 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Regensensor
- Stuurbekrachtiging
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Sportstoelen
- Spoiler
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Modelcode: 982
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 315 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.771 kg
Afmetingen (LxB): 446 x 182 cm
Wielbasis: 248 cm
Interieur
Interieur: Leder weissach pak. zwart arct, Skai
Milieu
CO₂-uitstoot: 299 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,4 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- 20-inch 718 Cayman GT4 RS gesmede lichtmetalen velgen (421)
- achterspoiler
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- dimlichten automatisch
- koplampreiniging
- Led-koplampen incl. Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) (602)
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- sportuitlaat
Infotainment
- Apple CarPlay (9WT)
- Audio-installatie
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Digitale radio (QV3)
- multimedia-voorbereiding
- spraakbediening
- WiFi voorbereiding
Interieur & Comfort
- elektrische ramen voor
- lederen stuurwiel
- lederen versnellingspook
- schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- sportstuur
- Stuurbekrachtiging plus (658)
- stuur verstelbaar
- variabele stuuroverbrenging
Veiligheid
- alarm klasse 1(startblokkering)
- bandenspanningscontrolesysteem
- hoofd airbag(s) voor
- launch control
- passagiersairbag
- Porsche Torque Vectoring incl. mechanisch sperdifferentieel (PTV) (220)
- zij airbag(s) voor
Overig
- ParkAssistent (achter) met achteruitrijcamera (ParkAssistent achter, ParkAssistent voor en achter inclusief camera) (637)
- Porsche Active Suspension Management (PASM) (475)
- Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) (450)
- RDW-leges
- Sport Chrono Pakket (stopwatch) (QR5)
- sportonderstel
- start/stop systeem
- Zelfdimmende binnen-/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor (P13)
= Bijzonderheden =
Zoekt u de ultieme rijders machine? Zoekt u perfectie? Op voorraad deze Porsche Cayman GT4 RS. Allemachtig wat een machine is dit. deze Porsche heeft echt een briljant onderstel. Hij is op een natuurlijker manier speelser dan een 911 en hij wil zo graag de hoek om – een beetje zodra je tijdens het remmen begint in te sturen, nog een beetje meer wanneer je het gas er voorzichtig weer bij laat komen – maar hij is nooit ook maar iets minder dan prachtig in balans. Dit is een auto die je met je vingertoppen rijdt, niet met je schouders. Van 0 naar 100 km/u ga je in 3,4 seconden, het orkest laat je nekharen dansen. de Porsche 718 Cayman GT4 RS is de allerlaatste stuiptrekking van een compacte sportauto van Porsche met conventionele middenmotor in de meest extreme vorm. De zescilinder boxermotor is rechtstreeks afgeleid van de 911 GT3 R en 911 RSR. Met een maximaal vermogen van 368 kW (500 pk) bij 8.400 toeren per minuut en een maximumkoppel van 450 Nm bij 6.750 toeren per minuut is de in het midden geplaatste 4,0-liter atmosferische zespitter de krachtigste onder de 718 modellen. De redline ligt pas bij 9.000 toeren per minuut.
Ons exemplaar heeft slechts 6000km en is in absolute nieuwstaat. Rechtstreek van eerste eigenaar. Een van de weinig origineel Nederlands geleverde exemplaren. De fabrieksgarantie is verlengt tot juli 2027.
Hoeveel kost een Porsche 718 GT4 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.