Land Rover Range Rover - 4.6 HSE
Algemeen
Prijs | € 7.750 |
Bouwjaar | 1999 |
Kilometerstand | 221.545 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 19-07-1999 |
Belasting | (±) € 1.425,00 per jaar |
Topsnelheid | 196 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 10,30 sec |
Motorvermogen | 166 kW (226 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4554 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | SUV / Terreinwagen |
Kleur | Blauw (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | Blauw metallic |
Gewicht | 2031 kg |
Trekgewicht max | 3500 kg |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | september 1994 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Lederenbekleding
- Lendesteun
- Schuifdak
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalenvelgen
- Achterbank neerklapbaar
- Trekhaak
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
Extra informatie
Constructiejaar: 1999
Wielbasis: 274 cm
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 196 km/u
Interieurkleur: black
Aantal sleutels: 1
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
= Aanvullende opties en accessoires =
-
- Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
- Airbag passagier
- CD-Wisselaar
- Centrale deurvergrendeling afstandbediening
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Koplampen sproeier
- LPG onderbouw
- Metallic lak
- Middenarmsteun voor
- Mistlampen voor
- Pollenfilter
- Trekhaak afneembare kogel
- Vierwielaandrijving (4x4)
- Voorruitverwarming
= Bijzonderheden =
Deze Range Rover P38 werd in 1999 geleverd in Keulen, Duitsland. De eerste eigenaar heeft vrijwel alle beschikbare opties aangevinkt en betaalde het astronomische bedrag van 175.000 Duitse Mark bij de Land Rover-dealer.
Voor dit aanzienlijke bedrag kreeg hij het beste van het beste, met opties zoals luchtvering, cruisecontrol, een schuif-/kanteldak, Harman Kardon-audio en natuurlijk de fantastische stoelen. Naast al deze luxe moest de Range Rover ook ingezet kunnen worden als werkpaard, met een trekgewicht van 3500 kg, permanente vierwielaandrijving en een ladderchassis als bewijs van zijn robuustheid.
Wij hebben de auto overgenomen van de vierde eigenaar, die de auto goed heeft onderhouden en de motor grotendeels heeft gereviseerd. Bovendien heeft hij een LPG-installatie laten inbouwen. Als u liever op benzine rijdt, kunnen wij deze installatie voor u verwijderen en de auto als benzinevoertuig laten registreren.
Zowel technisch als optisch verkeert de auto in goede staat. De motor loopt soepel en de automatische versnellingsbak schakelt probleemloos. De lak ziet er verzorgd uit en, afgezien van een klein deukje in het linkerportier, zijn er geen noemenswaardige beschadigingen.
Iedere auto die wij verkopen wordt uitgebreid getest, met onder andere een proefrit van enkele honderden kilometers. Hierdoor krijgen we een goed beeld van de auto en kunt u zonder gedoe op pad. Geconstateerde problemen worden hersteld of vermeld. Voorafgaand aan de aflevering wordt de APK vernieuwd en een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift uitgevoerd.
Het betreft een marge-auto.
Hoeveel kost een Land Rover Range Rover verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.