
Fiat 1100 - 218D 1100T
Algemeen
Prijs | € 10.950 |
Prijs incl. BTW | € 10.950 |
Bouwjaar | 1966 |
Kilometerstand | 32.000 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | BH-02-21 |
Datum deel 1 | 21-04-1966 (import) |
Motorvermogen | 33 kW (45 pk) |
Aantal deuren | - |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1295 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Bestel |
Kleur | - |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1300 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |


Aanbieder
Extra informatie
Fiat 217D - 1100T | 04-1966 | Foodtruck | Inruil mogelijk.
- Kenteken: BH-02-21
- Merk: Fiat
- Model: 218D
- Tellerstand: 32000 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1966
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1295 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 33 kW / 45pk
- Ledig gewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 177 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
1966, Salvatore Laddomada koopt zijn eerste bedrijfsauto. Wat zal de man trots geweest zijn toen zijn bedrijfsnaam en adres netjes op zijn Fiat 217D 1100T werd geschilderd.
Salvatore was dealer van Ducati, Bianchi en Lambretta en deed de in- en verkoop ervan. En uiteraard het onderhoud.
Maar wat bijzonder is het toch, dat de Fiat al die jaren zijn karakter heeft behouden. De belettering heeft de tand des tijds volledig doorstaan.
Niet alleen dat, maar de volledige papierwinkel van destijds is bij de auto gebleven. Aankoopnota, serviceberichten, boekwerken, alles compleet.
Hoe ga jij hem inzetten? Foodtruck? Of als cocktailbar bij de Beach Club? Of gewoon als interieurstuk, want je blijft er naar kijken!
Staat van de auto:
Nou dat is redelijk duidelijk. Het welbekende "patina" is hier tot de max aanwezig. Met heel simpel poetswerk krijg je hem zo goed als roestvrij, maar dat hebben wij bewust niet gedaan. Want hoe geweldig ziet hij er zo uit?!
Het rijden:
Verwacht daar niet al te veel van. Het blijft een bus uit 1966. Maar wat is dat toch heerlijk analoog allemaal. Schakelen aan het stuur, even wennen, maar dat heb je zo te pakken. Even je mindset aanpassen en je hebt hele dikke pret met deze Italiaan. Wij noemen hem voor de time-being "Salvatore".
Rustig toeren en je wanen in de jaren 60, dat is hoe je hem rijdt. Uiteraard met heel veel bekijks en duimpjes omhoog onderweg. Verder rijdt, start en remt hij zeer netjes, je voelt je beslist geen gevaar op de weg! Het toerental is wat hoog, maar de liefhebber weet dat wel in orde te brengen.
Het onderhoud:
Zoals gezegd veel historie bij Salvatore; vrij recent nog het nodige aan verspijkerd zodat je veilig de weg op kan.
Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl
Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een youngtimer en u wilt deze graag verkopen maar u heeft geen zin in de "rompslomp" en mensen aan de deur?
Dan doen wij dat graag voor u door middel van een consignatieverkoop.
Meer informatie vindt u op onze website, of stuur ons een email: info@micexclusive.nl
https://www.micexclusive.nl/consignatie-verkoop
Geopend op afspraak.
M.I.C Exclusive
Noordland 29A
4451rp Heinkenszand
0629043757
info@micexclusive.nl
www.micexclusive.nl
Hoeveel kost een Fiat 1100 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.