Citroën ID - 20 LPG, Handgeschakeld 4-versnellingen, Hydraulische stuurbekrachtiging,
Algemeen
Prijs | € 16.950 |
Bouwjaar | 1971 |
Kilometerstand | 68.848 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | 4 |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | DR-30-01 |
Datum deel 1 | 09-02-1971 (import) |
Motorvermogen | - |
Aantal deuren | 4-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | - |
Energielabel | - |
Carrosserie | - |
Kleur | Rood |
Oorspronkelijke kleur | Rood |
Gewicht | 1340 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Aanbieder
Opties & accessoires
- Lederenbekleding
- Trekhaak
Extra informatie
Interieurkleur: Bruin
Emissieklasse: Euro 0
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Motorrijtuigenbelasting: geen
Optioneel afleverpakket (€ 299): Aflever en Garantiepakket 1: Alle auto's die wij verkopen verkeren in goede staat. De prijzen die wij op internet hanteren zijn onze meeneemprijzen. Wilt u dat uw nieuwe auto voor aflevering nogmaals wordt nagelopen en met garantie wordt afgeleverd, dan is dat ook zeker mogelijk. Wij hanteren de volgende garantiepaketten.
Dit afleverpakket bevat: 3 Maanden garantie* op draaiende onderdelen van de motor & versnellingsbak. *Dit geldt alleen voor auto's minder dan 10 jaar oud., Nieuwe APK, indien deze binnen 3 maanden verloopt., Tenaamstelling van uw nieuwe auto., Volledige Controle van olie, vloeistoffen en remmen.
= Aanvullende opties en accessoires =
- Armsteun voor
- Toerenteller
= Bijzonderheden =
Een legendarische klassieker met een moderne twist!
Deze prachtige Citroen ID 20 uit 1971 combineert tijdloos design met eigentijdse innovatie. Een van de meest herkenbare voertuigen op de weg, maar met een twist: het rijdt op LPG, waardoor het niet alleen een stijlvolle klassieker is, maar ook een kostenbesparende en milieuvriendelijke optie.
Deze Citroen ID 20 is omgebouwd naar LPG, wat zorgt voor een kostenefficiënte en duurzame rijervaring.
Het karakteristieke ontwerp van deze klassieker wordt gecombineerd met de voordelen van moderne brandstoftechnologie.
De handgeschakelde transmissie met 4-versnellingen te bedienen middels de pook aan het stuur, biedt een nostalgische rijervaring die liefhebbers zal bekoren. Perfect voor liefhebbers van klassieke auto's die op zoek zijn naar een unieke wagen met een groenere brandstofoptie.
Zeer unieke auto. Staat er mooi bij. Technisch in goede rijdende staat. Optisch hier en daar wat plekjes, die zijn niet gek voor de leeftijd van de auto. Met een beetje moeite weer in top staat te brengen. Bent u geïnteresseerd in deze mooie Snoek? Kom langs.
De bijnaam "Snoek" voor de Citroën DS komt voort uit zijn opvallende uiterlijk en de gelijkenis met de gestroomlijnde vorm van een snoek, een soort zoetwatervis met een langgerekt lichaam en een spits toelopende snuit.
Het ontwerp van de Citroën DS, dat in 1955 voor het eerst werd geïntroduceerd, was destijds revolutionair en vooruitstrevend. De gestroomlijnde carrosserie, de aerodynamische vorm en de elegante lijnen van de auto gaven het een uniek en opvallend uiterlijk dat enige gelijkenis vertoonde met de gestroomlijnde vorm van een snoek.
Daarom kreeg de Citroën DS al snel de bijnaam "Snoek" vanwege zijn opmerkelijke verschijning, die deed denken aan de gestroomlijnde vorm van deze vis. De bijnaam "Snoek" werd populair onder liefhebbers en eigenaren van dit iconische voertuig en bleef verbonden met de legendarische Citroën DS, zelfs lang nadat het model uit productie was genomen.
Hoeveel kost een Citroën ID verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.