BMW M5 - 5-serie Competition
Algemeen
Prijs | € 107.950 |
Bouwjaar | 2021 |
Kilometerstand | 75.321 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 8 |
APK | Ja, tot 15 maart 2025 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | T-197-XV |
Datum deel 1 | 15-03-2021 (import) |
Belasting | (±) € 1.325,00 per jaar |
Topsnelheid | 305 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,30 sec |
Motorvermogen | 460 kW (625 pk) |
Aantal deuren | 4-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Sedan |
Kleur | Zwart |
Oorspronkelijke kleur | Zwart |
Gewicht | 1870 kg |
Trekgewicht max | 2000 kg |
Trekgewicht onger. | 750 kg |
Verbruik | (±) 1 op 9 |
Introductiejaar | juli 2020 |
Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- ESP
- Parkeersensor
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Lendesteun
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Sportstoelen
- Achterbank neerklapbaar
- Spoiler
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2023
Modelcode: G30 LCI
Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 305 km/u
Maten en gewichten
GVW: 2.440 kg
Afmetingen (LxB): 498 x 190 cm
Wielbasis: 298 cm
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
CO₂-uitstoot: 255 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- lichtmetalen velgen 19"
- M Aerodynamica
- Adaptieve LED koplampen met Iconic Light Design (552)
- buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- dimlichten automatisch
- LED koplampen
- M achterspoiler (754)
- ruitensproeiers verwarmbaar
Infotainment
- Apple Carplay/Android Auto
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- connected services
- DAB ontvanger
- dual view functie
- Harman Kardon Surround Sound System (688)
- multimedia-voorbereiding
- volledig digitaal instrumentenpaneel
Interieur & Comfort
- Elektrisch verwarmde voorstoelen (494)
- 4-zone automatische airconditioning (4NB)
- achterbank in delen neerklapbaar
- armsteun achter
- armsteun voor
- comfortstoel(en)
- elektrische ramen achter
- elektrische ramen voor
- elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare lendensteunen op voorstoelen (488)
- elektrisch verstelbare stuurkolom
- Interieurlijsten Aluminium Feinschliff met accentlijsten in Perlglanz Chrom (4K9)
- keyless start
- lederen stuurwiel
- Servotronic (216)
- Sportstoelen voor (481)
- sportstuur
- Steptronic sport transmissie (2TB)
- stuurwiel multifunctioneel
Veiligheid
- achteropkomend verkeer waarschuwing
- alarm klasse 3
- Autonomous Emergency Braking
- Bandenspanningsweergavesysteem (2VB)
- bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- High Beam Assistant (5AC)
- hill hold functie
- hoofd airbag(s) achter
- hoofd airbag(s) voor
- knie airbag(s)
- parkeersensor achter
- parkeersensor voor
- passagiersairbag
- sperdifferentieel
- zij airbag(s) voor
Overig
- Adaptief onderstel (223)
- RDW-leges
- start/stop systeem
= Bijzonderheden =
De beste daily, de beste reisauto of gewoon een rasechte powersedan? De BMW M5 Competition is een sportsedan die z’n prestaties met haast absurde kalmte neerzet. Hij is geen losgeslagen hot-rod zoals de E 63; meer een soort lounge die zich toevallig met supercarsnelheden voortbeweegt. Z’n vierwielaandrijving is bijzonder slim en we vermoeden dat je zelfs op het circuit niet per se de neiging zult hebben om ’m in de ESC-loze, achterwielaangedreven ‘gevarenmodus’ te zetten. Selecteer gewoon 4WD Sport en geniet van de op de achteras gefocuste balans van een auto die z’n grootte en gewicht bewonderenswaardig goed weet af te schudden.
En allemachtig, wat is ie snel. Je zult nergens echt lang vol gas kunnen geven, en als je de transmissie zelf bedient via de flippers, kun je beter altijd een versnelling hoger gaan zitten dan je hart je ingeeft – al was het maar om de warpsnelheid iets te temperen. Het motorgeluid is in de cabine vrij gedempt, als je tenminste niet op die uitnodigend rode M-knopjes hebt gedrukt, en dat betekent dat de snelheidsmeter telkens weer moeiteloos op enorme getallen komt te staan. Ons exemplaar staat volledige in de eerste fabriekslak en verkeert in bizar mooie staat. Buiten de toch al dikke optielijst heeft de eigenaar nog een volledig catless sportuitlaat systeem eronder gezet. De auto is volledig dealer onderhouden en naast de reguliere beurten is iedere 5.000km de olie ververst. Een unieke M5 met M-drivers pack en keramische remmen.
Hoeveel kost een BMW M5 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.