
Audi Q4 e-tron - 40 Launch edition S Competition 77 kWh | Panoramadak | 21 inch LMV | Adapt. Cruise | LED M

Algemeen
Prijs | € 35.800 |
Bouwjaar | 2021 |
Kilometerstand | 86.624 km ![]() |
Brandstof | Elektrisch |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | Ja, tot 07 oktober 2025 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | N-016-FZ |
Datum deel 1 | 07-10-2021 |
Topsnelheid | 160 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 8,50 sec |
Motorvermogen | 150 kW (204 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - |
Energielabel | A |
Carrosserie | SUV / Terreinwagen |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | Mythos Black (zwart metallic) |
Gewicht | 2025 kg |
Trekgewicht max | 1000 kg |
Trekgewicht onger. | 750 kg |
Verbruik | - |
Introductiejaar | april 2021 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- ESP
- Getint glas
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Panoramadak
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Sportstoelen
- Achterbank neerklapbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 520 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten en gewichten
GVW: 2.640 kg
Afmetingen (LxBxH): 459 x 187 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Accu
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 125 kW, 550 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,3 kWh/100km
CO₂-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 93 - € 103 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 21:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 369 km
Ingeschat verbruik: 23.01 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 386 km
Actieradius praktijk winter: 333 km
Verbruik praktijk zomer: 22.64 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.13 kWh/100km
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Elektrisch bedienbare achterklep
- LED Koplampen
- Lichtmetalen Velgen 21 Inch
- Parkeersensor voor en achter
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch glazen panorama-dak
- File assistent
- koplampreiniging
- LED achterlichten
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sportonderstel
Infotainment
- Navigatiesysteem full map
- Audio-installatie
Interieur
- Cruise control adaptief
- Zwarte hemelbekleding
- Aluminium interieur afwerking
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Airbag passagier
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
Overige
- Matrix led koplampen
- S Line exterieur
- warmtepomp
- Assistentie Pakket (File assistent, Rijstrooksensor met correctie)
- Connected services
- Dab
- hemelbekleding donker
- interieur voorverwarming/(koeling)
- kleur grijs
- kunstlederen/stof bekleding
- Oplaadmogelijkheid
- Rijstrooksensor met correctie
- stuur leder en multifunctioneel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- WiFi
= Bijzonderheden =
Deze keurige en zeer compleet te noemen Audi Q4 e-tron 40 Lanch Edition S Competition 77 kwh is nieuw geleverd door Audi dealer Maas te Moordrecht en is afkomstig van de tweede eigenaar. De laatste servicebeurt is uitgevoerd op kilometerstand 59.908.
De naam "Q4" suggereert dat het nieuwe model in de rangorde van Audi tussen de Q3 en A5 thuishoort. Maar zo simpel is het niet! Audi belooft namelijk dat de Q4 de wendbaarheid van de Q3 heeft, de bagageruimte van de Q5 en de beenruimte van de Q7. Dat is te danken aan het feit dat de Q4 geen elektrisch aangedreven versie van een bestaand model is, maar vanaf de bodem is ontworpen als elektrische auto. Toch loopt de Q4 niet te koop met het feit dat dit een elektrische auto is. De Q4 heeft dezelfde uitstraling als de andere Q-modellen met een hoog opgetrokken neus, een hoge schouderlijn, een zelfverzekerde blik in de koplampen en natuurlijk de strakke lijnen die kenmerkend zijn voor Audi. Uniek aan de Q4 is de gesloten grille. Audi wil de drempel tot elektrisch rijden verlagen met een vertrouwd uiterlijk en vertrouwde bediening, maar doet dat ook met het motorkarakter. Net als iedere andere elektrische auto zet de Q4 zich geruisloos en moeiteloos in beweging, en biedt meer souplesse dan zelfs de beste verbrandingsmotor.
Audi belooft niet alleen heel veel ruimte, maar ook wendbaarheid. Dat wordt bereikt door te kiezen voor achterwielaandrijving. Omdat er minder mechaniek tussen de voorwielen zit, kunnen deze extra ver insturen en dat zorgt voor een kleinere draaicirkel. Echter, "wendbaarheid" is meer dan alleen een draaicirkel op papier. Daarom staat de Q4 standaard op een onderstel met instelbare dempers. Afhankelijk van de situatie kan zo voor meer comfort of juist voor meer sportiviteit worden gekozen.
o.a. voorzien van: LED matrix verlichting, dagrijverlichting met vier instelbare lichtsignaturen, panoramadak, 21 inch lichtmetalen velgen, sportstoelen, zwarte hemelbekleding, Sonos audiosysteem, adaptive cruise co trol, rijstrook hulp, stoelverwarming, Audi drive Select, vol automatische airco, elektrische achterklep, achteruitrijcamera, getint glas, parkeersensoren voor en achter, etc..
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Hoeveel kost een Audi Q4 e-tron verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.