Audi Allroad quattro - 2.7 V6 Exclusive
Algemeen
Prijs | € 2.988 |
Bouwjaar | Januari 2002 |
Kilometerstand | 249.800 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 5 |
APK | Ja, tot 14 juni 2025 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 04-HX-BS |
Datum deel 1 | 29-01-2002 |
Belasting | (±) € 1.226,00 per jaar |
Topsnelheid | 234 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 7,70 sec |
Motorvermogen | 184 kW (250 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 2671 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Combi |
Kleur | Zilver (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1800 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 8 |
Introductiejaar | januari 2001 |
Meer modelinformatie |
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas
- Hoofdsteunen achter
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Lendesteun
- Schuif-/kanteldak
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalen velgen
- Achterbank neerklapbaar
- Dakrails
- Trekhaak
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
Extra informatie
Te koop wegens andere baan heerlijk rijdende Allroad met bijna 250000 originele km's op de teller. Recente APK, en deze zomer zijn zowel luchtcompressor (origineel!) als de voorste luchtbalgen vervangen zodat ze perfect op de weg ligt. Heeft me afgelopen jaar veel plezier gegeven, enige reden dat ze weg gaat is dat ik dagelijks 160 km voor werk moet rijden, dat is wat minder met deze motor. Wat niet minder is is in bijna totale stilte (bijna alsof je elektrisch rijdt, sorry) 100 km/h rijden om vervolgens gas te geven en met heerlijke grom er vandoor te gaan, waarbij 250 PK en 350 Nm er voor zorgen dat het pas bij 230+ op is. Daarbij wordt je voortdurend veilig gehouden door extra zware geperforeerde sportremschijven van hoge kwaliteit. En dat met een youngtimer waar je ook nog een zee aan ruimte hebt, dus ideaal voor de kleine ondernemer die sportief is en af en toe ruimte nodig heeft of een aanhanger moet trekken (tot 2100 kg) en niet opzichtig met een pick-up op pad wil...
Is er dan niks mis met haar?
Jawel, zeker, ze is 22 en ik heb haar als project gekocht waarbij ik pas net begonnen was. Optisch mag ze aandacht hebben met kleine schade rechter achterportier en kleine plekjes rondom. De klepdekselpakkingen lekken, dit is eerste punt van aandacht omdat ze daardoor wat lekt (verbrandt absoluut geen olie intern!!, echt nul), de voorbanden moeten vervangen worden, en de airco opnieuw afgevuld. Pomp werkt wel degelijk. Verder wat kleine dingetjes, bak zou weer een keer gespoeld mogen worden denk ik, schakelt als een trein maar als ze koud is blijft ze af en toe even kleven in achteruit. Opnieuw starten is dan de oplossing.
Is ze dan niet te duur?
Vindt maar eens een eerlijke, Nederlandse Allroad met deze NAP-kilometers waarbij de complete historie bekend is, die zo super rijdt voor dit geld. En dan de reparaties aan de luchtvering, deze zijn wel een te verwachten punt bij deze km's en leeftijd, maar er zijn er maar weinig met een nieuwe pomp, laat staan een originele. Dus niet alleen nieuwe balgen die de oude pomp binnen de kortste keer niet meer aankan. Met nieuwe RVS! - afdekkap voor de pomp. De kenner weet wat een drama dat is, originele is altijd rot, niet RVS, en niet meer nieuw te leveren. Kortom, een reparatie van bij elkaar ca. €2000,-. Wanneer de mankementen opgelost zouden zijn zou er 10+ voor gevraagd worden, en zou elke ondernemer die beetje liefhebber is ze meteen willen hebben. Auto staat op de 18" wielen van foto's 1 en 2. Serieus bod mag altijd uiteraard.