Audi A5 Coupé - 4.2 FSI RS5 quattro RS5 GTI killer 450PK 0-100km=4.6sec
Algemeen
Prijs | € 28.995 |
Bouwjaar | November 2011 |
Kilometerstand | 153.048 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | Ja |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | GN-735-R |
Datum deel 1 | 30-11-2011 |
Belasting | (±) € 1.125,00 per jaar |
Topsnelheid | 250 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 4,60 sec |
Motorvermogen | 331 kW (450 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4163 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1700 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 9 |
Introductiejaar | april 2010 |
Meer modelinformatie |
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas
- Hoofdsteunen achter
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Traction Control
- Airconditioning
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Lederen bekleding
- Lendesteun
- Panoramadak
- Regensensor
- Schuif-/kanteldak
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
- Achterbank neerklapbaar
- Skiluik
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Spoiler
- Keramische schijfremmen voor.
- Mooie carbondetails interieur.
- Launchcontrol
- Bang & Olufsen speakersysteem
- Zonwering achterraam
- RS leren stoelen
Extra informatie
Wie gaat deze zwarte panter voortaan temmen?
450 pk schoon aan de haak, 0-100 in 4.6 seconden en een begrensde top van 250 km/h.
Nieuwwaarde 2011 was € 138.960,--
Als je de auto start, verwelkomt deze je met een flinke brul, zodat iedereen meteen weet dit geen standaard A5je is.
Bij het stoplicht laat je menig GTI’tje achter je, veel sportwagens moeten stofhappen als jij het gaspedaal intrapt.
De V8 spint rustig als je aan het cruisen bent, de DSG schakelt vlot door, maar als je het pedaal intrapt ontstaat er een gebrul dat overslaat in gehuil als je de toerenteller naar 8.500 rpm ziet gaan. Bijna het geluid van een V10.
Launchcontrol zit er gewoon standaard op, sportstand aan, ESP uit, voet op de rem, gas geven, rem los laten en 15 seconden later rijd je 200 km/h.
Als je de sportstand aan zet, (dynamisch standje), gaat er ook nog een klep open in de uitlaat, waardoor nog meer herrie. Ook houd de RS5 dan de versnellingen hoog in toeren en geeft bij het terugschakelen een flinke brul.
Mocht je rustig willen toeren en een muziekje op de achtergrond willen hebben, dan zorgen de Bang & Olufsen speakers voor een sensationeel geluid.
Het interieur is hier een daar verfraaid met carbon inleggingen en formule 1 schakelflippers
De vleugel op de achterklep gaat vanzelf omhoog en omlaag op de snelweg, maar als je het leuk vind kun je deze ook met de hand bedienen om indruk te maken.
Mocht de zon op het achterraam je irriteren, dan doe je toch de elektrisch bedienbare zonwering omhoog, gewoon omdat het kan.
Dakraam zit er natuurlijk ook op voor een fris briesje. Deze is mooi ingewerkt in de zwarte hemelbekleding eromheen.
Als je moet remmen zit je bijna met je snufferd tegen het stuur, de keramische schijven met de roodkleurige remklauwen zorgen voor een dusdanige vertraging waar menig straaljager jaloers op zal zijn.
De bekende leren RS kuipstoelen zijn verwarmd en houden je goed op de plek, terwijl je het dikke sportstuur stevig in je handen houdt.
Knopjes genoeg op deze auto en ze werken allemaal.
Het bekende MMI systeem van Audi met navigatie brengt je overal naar toe, met een beleefde damesstem.
Rijden met deze auto zorgt voor een glimlach op je gezicht, ook als je je even rot voelt.
Paar spelregeltjes voor de verkoop:
Proefrit doen we pas als het verkoopgesprek in een vergevorderd stadium is.
Proefrit doen we met zijn tweetjes, vrienden/familie mogen niet mee.
Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan contact met mij op.